Home / Aktualności / Ulepszona technologia Radeon Super Resolution (RSR) na początku 2022 konkurencją dla DLSS Nvidii

Ulepszona technologia Radeon Super Resolution (RSR) na początku 2022 konkurencją dla DLSS Nvidii

Trzeba sobie jasno powiedzieć, że Nvidia zapracowała sobie na obecny stan wydajności i jakości jaką oferuje DLSS oraz, że należy się spodziewać iż AMD będzie w większym lub mniejszym stopniu przejść podobną drogę ze swoim RSR (Radeon Super Resolution).

Wiele źródeł (z nami włącznie) zdaje się myśleć, że AMD dąży do RSR jako niezależnego rozwiązania skalowania w grach, które jest oparte na FSR, ale które można włączyć na poziomie sterownika Radeon dla każdej gry, która obsługuje ekskluzywne renderowanie pełnoekranowe. AMD najwyraźniej przesuwa swoją technikę skalowania obrazu na wyższe poziomy w potoku graficznym, co powinno wpłynąć na jakość skalowania (ponieważ jest mniej informacji, z którymi może pracować skaler obrazu). Umożliwia to jednak rozwiązanie niezależne, które można wdrożyć w dowolnej grze – pod warunkiem, że będziecie korzystać z jednej z dwóch wspomnianych wcześniej architektur, które będą obsługiwać RSR (RDNA i RDNA2, w postaci AMD RX-5000 i RX- serii 6000). Biorąc pod uwagę oczekiwaną premierę RSR, prawdopodobnie AMD wyda oficjalne ogłoszenie w okolicach CES 2022, mimo że firma nie będzie fizycznie obecna z powodu COVID-19 i problemów logistycznych.

 

O użytkowniku Grzegorz Szałas

Entuzjasta nowych technologii i założyciel portalu Tech Dice. Poza technologią uwielbiam dobry film, dawkę muzyki oraz aktywności na świeżym powietrzu.

Odpowiedz:

Lub

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Required fields are marked *

*