Home / Aktualności / Sterowniki GeForce 451.67 WHQL Game Ready z optymalizacją dla Death Stranding, Horizon: Zero Dawn” i F1 2020

Sterowniki GeForce 451.67 WHQL Game Ready z optymalizacją dla Death Stranding, Horizon: Zero Dawn” i F1 2020

W świecie sterowników też się trochę dzieje. NVIDIA wydała dziś bowiem swoje najnowsze sterowniki GeForce 451.67 WHQL Game Ready zapewniające optymalizację dla „Death Stranding”, „Horizon: Zero Dawn” i F1 2020, a także sporą liczbę poprawek. Wśród naprawionych błędów są te związane z brakiem możliwości ustawienia częstotliwości odświeżania większej niż 120 Hz w przypadku 144 Hz monitorów, kopoty ze sterownikiem TDR na komputerach z procesorami graficznymi „Kepler” wykorzystujących kombinację SLI + G-Sync, pojawiające się losowe anomalie w „Detroit: Become Human”, korzystanie z korekty panelu kolorów Lumetri, powodowało, że filmy w Adobe Premiere Pro wydawały się głośne, a także użytkownicy laptopów z mobilnymi GeForce GTX 1050 Ti mogli doświadczać zawieszania się systemu. 

Ponad problemami wspomnianymi powyżej, sterowniki 451.67 WHQL Game Ready pomagają wyeliminować błędy w Windows 10 w:

  • [Gry] Gra Mechwarrior 5 korzystająca z DirectX 12 zawieszała się losowo przy używaniu TDR komunikując problemy błędem „Sterownik wideo się zawiesił i został zresetowany”. [200634109]
  • [Gry] Shadow of the Tomb Raider wykorzystujący DirectX 12mógł się zawiesić po uruchomieniu, jeśli włączone było  sprzętowe przyspieszanie planowania GPU. Aby obejść ten problem, wyłącz przyspieszanie sprzętowe planowania GPU.[3037544]
  • [Gry] Przekłamania kolorów w menu Horizon Zero Dawn Complete (DirectX 12)występujące podczas  ładowania gry, jeśli włączone było wyostrzanie obrazu. [200633655]
  • [Gry] Assassin’s Creed Origins, Planetside 2, Assassin’s Creed III, Assassin’s Creed Odyssey i Assassin’s Creed potrafiły się zawiesić na kilka sekund podczas gry
  • [Gry] Sunset Overdrive mogła wyświetlać losowe zielone artefakty, jeśli głębia ostrości jest włączona w ustawieniach gry. [2750770]
  • [VR] Błędy HDCP występują z Valve Index VR. [2967616]
  • [Gry]: Po włączeniu funkcji wyostrzania obrazu w panelu sterowania NVIDIA mogą pojawić się pasy kolorów podczas grania w Call of Duty: Modern Warfare. [2889337/3028436]
  • [Gry]: Nie działał Freestyle Call of Duty – Warzone. (200593020)
  • [Gry]: Krawężnik moógł wyświetlać czarny pasek podczas wyścigu na niektórych torach w Forza Motorsport 7. [2781776]
  • [Gry] Nie można było wybrać kart Ansel i Freestyle w grze Zombie Army: Dead War 4. [2810884]
  • [Gry] Podczas gry w Tom Clancy’s Rainbow Six Siege przy wykorzystaniu trybu Vulkan z włączoną funkcją G-SYNC występowało migotanie ekranu po przełączeniu gry z trybu pełnoekranowego na tryb okienkowy. Aby obejść ten problem, wyłącz G-SYNC lub graj przy użyciu interfejsu API innego niż Vulkan.  [200578641]
  • [Obraz] Odtwarzanie wideo na dodatkowym ekranie było opóźnione / zawieszało się podczas grania w grę na głównym ekranie, jeśli było włączone  sprzętowe przyspieszanie Planowania GPU
  • [Laptopy] Brak możliwości użycia zintegrowanego procesora graficznego jako źródła klonowania ustawień wyświetlania z poziomu panelu sterowania NVIDIA. [200594188]
  • [Laptopy] Niektóre laptopy z technologią Pascal z wyświetlaczami o wysokiej częstotliwości odświeżania mogą losowo wyświetlać obraz z częstotliwością 60 Hz podczas gry. [3009452]

O użytkowniku Grzegorz Szałas

Entuzjasta nowych technologii i założyciel portalu Tech Dice. Poza technologią uwielbiam dobry film, dawkę muzyki oraz aktywności na świeżym powietrzu.

Odpowiedz:

Lub

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Required fields are marked *

*