Home / Aktualności / Quake II RTX otrzymuje nowe ulepszenia wraz z aktualizacją 1.2

Quake II RTX otrzymuje nowe ulepszenia wraz z aktualizacją 1.2

Firma Nvidia wydała aktualizację w wersji 1.2 do gry Quake II RTX wprowadzając kolejne graficzne ulepszenia do śledzonego promieniami remastera tej klasycznej strzelanki z 1997 roku. 

Quake II RTX jest pierwszą grą na świecie, w której każdy ścieżka promieni jest w pełni śledzona (path tracing), co oznacza że wszystkie efekty graficzne takie jak cienie, odbicia czy załamania światła połączone są w jeden algorytm ray tracing-u. Rezultatem jest oszałamiający nowy wygląd Quake II, jednej z najpopularniejszych gier na świecie, wydanej oryginalnie w 1997 roku przez studio id Software. Quake II RTX zawiera trzy pierwsze poziomy kampanii dla pojedynczego gracza tej klasycznej gry. Gracze, którzy posiadają już pełną wersję opisywanej w niniejszej wiadomości gry, mogą wykorzystać path tracing we wszystkich poziomach gry, a także w trybach deathmatch i kooperacji przeznaczonych dla wielu graczy.

Najnowsza edycja 1.2 gry Quake II RTX wydanej przez Nvidia LightSpeed Studios zawiera kilka elementów, które poprawiają jakość obrazu w i tak już fantastycznej grze.

Ulepszenia graficzne to m.in:

  • Ponad 400 tekstur zaktualizowanych w celu poprawy ogólnej jakości obrazu w grze.
  • Większy realizm wyświetlania wody, dzięki renderowaniu podwodnych promieni jasnego światła (god rays) oraz wyświetlaniu odbić i załamań tych promieni. Zwiększa to realizm i poprawia oświetlenie otaczających detali.
  • Śledzony promieniami w czasie rzeczywistym obraz jest teraz także wyświetlany na ekranach monitoringu i innych wyświetlaczach występujących w grze, poprawiając szczegółowość sceny i jej głębię.
  • Rekursywne odbicia (odbicia odzwierciedlone w innych odbiciach) są teraz renderowane na wybranych powierzchniach, tworząc efekt sali luster.
  • Poprawione renderowanie szkła, a także odbić i załamań promieni przechodzących przez szkło.
  • Liczne zmiany i ulepszenia w zakresie denoisingu i innych funkcji renderowania, poprawiających jakość obrazu we wszystkich poziomach i znacznie poprawiających jakość w wybranych scenach.

O użytkowniku Łukasz Szałas

Pasjonat motoryzacyjny i komputerowy. Wieloletnia praktyka w konfiguracji zestawów komputerowych poparta dogłębną wiedzą z zakresu informatyki.

Odpowiedz:

Lub

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Required fields are marked *

*