Home / Aktualności / Nieoczekiwana aktualizacja Wiedźmin 3: Dziki Gon z NVIDIA DLSS i AMD FSR 2 i Ray Tracing

Nieoczekiwana aktualizacja Wiedźmin 3: Dziki Gon z NVIDIA DLSS i AMD FSR 2 i Ray Tracing

Ku zdziwieniu wielu, CD Projekt RED ogłosił nieoczekiwaną aktualizację zawartości swojego 7-letniego hitu a mianowicie „Wiedźmina 3: Dziki Gon”, który nadal jest ulubioną wśród recenzentów kart graficznych i ogólnie entuzjastów sprzętu PC. Zakłada się, że aktualizacja zawartości, nazwana po prostu „Aktualizacją nowej generacji”, zostanie zaprezentowana ioddana w ręce graczy już 14 grudnia 2022 r. Bezpłatna aktualizacja dodaje kilka ulepszeń wizualnych, które normalnie byłyby sprzedawane jako tytuł „Zremasterowany” i sprzedawane osobno.

Na początek CDPR zwiększył rozdzielczość tekstur i przeprojektował listowie, aby były bardziej realistyczne. Gra otrzymała też nowe globalne oświetlenie ze śledzeniem promieni w czasie rzeczywistym (RT-GI), które powinno znacznie poprawić oświetlenie w świecieWiedźmina. Gra zyskuje również ulepszenia wydajności supersamplingu, a mianowicie NVIDIA DLSS i AMD FSR 2. Dzięki zasobom o wyższej rozdzielczości i RT-GI, ustawienia graficzne zawierają teraz nowe ustawienie o nazwie „Ultra+”, które maksymalizuje wszystko, w tym nowe aktywa. Interfejs gry oferować będzie również więcej perspektyw kamery. W przypadku konsol nowej generacji aktualizacja doda z kolei nowy tryb „Wydajność”, który działa przy 60 klatkach na sekundę, oraz nowy tryb „Jakości”, który umożliwia RT-GI wraz z FSR 2.

Aby wam nową aktualizację nieco uzmysłowić, przedstawiamy jej zwiastun:

O użytkowniku Grzegorz Szałas

Entuzjasta nowych technologii i założyciel portalu Tech Dice. Poza technologią uwielbiam dobry film, dawkę muzyki oraz aktywności na świeżym powietrzu.

Odpowiedz:

Lub

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Required fields are marked *

*