Home / Aktualności / Minecraft opuścił w końcu betę

Minecraft opuścił w końcu betę

Wysyp (jeśli tak można to nazwać) kart RTX serii 3000 teoretycznie spowodował zwiększone zainteresowanie tytułami wspierającymi Ray Tracing. Dla poszukujących dodatkowych doznań graczy mamy dobrą wiadomość. W poście na blogu firmy Nvidia, Andrew Burnes z działu marketingu technicznego firmy napisał, że hit Mojang, gra Minecraft opuściła Betę i została wydana dla systemu Windows 10 w sklepie Microsoft Store. Co więcej, dwa nowe światy obsługiwane przez RTX zawitały do ​​Minecrafta, co daje łącznie 15.

„Możesz grać we wszystkich światach i mapach korzystających z ray tracingu na Realms i serwerach z innymi graczami, używając wieloplatformowych klientów gier Minecraft Bedrock – na przykład Minecraft na Nintendo Switch – i każdy może współpracować, budować i odkrywać razem” – napisał Burnes.

„Minecraft z odtwarzaczami RTX będzie domyślnie widział wszystko ulepszone dzięki specjalnemu pakietowi tekstur renderowania fizycznego, który współdziała z efektami śledzenia promieni, aby jeszcze bardziej ulepszyć Twoje wrażenia. Gracze na innych platformach zobaczą standardową grafikę Minecrafta ”.

Andrew kontynuuje mówiąc: „Oficjalne wydanie ray tracingu i DLSS dla Minecrafta jest kulminacją tysięcy godzin pracy dziesiątek inżynierów z Mojang, Microsoft i NVIDIA. Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy udostępnić śledzenie promieni w najpopularniejszej grze na świecie milionom graczy korzystających z kart graficznych GeForce RTX i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć kreacje graczy ”.

Minecraft RTX wszedł do wersji beta w kwietniu. Tytuł był wcześniej pokazywany na targach i jest wizytówką technologii raytracingu firmy Nvidia. 

O użytkowniku Grzegorz Szałas

Entuzjasta nowych technologii i założyciel portalu Tech Dice. Poza technologią uwielbiam dobry film, dawkę muzyki oraz aktywności na świeżym powietrzu.

Odpowiedz:

Lub

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Required fields are marked *

*