Home / Aktualności / Assetto Corsa Competizione bez wsparcia Ray Tracing

Assetto Corsa Competizione bez wsparcia Ray Tracing

Assetto Corsa Competizione, symulator wyścigowy z tzw. grupy AAA, który ma zostać wydany we wrześniu, jak się dowiadujemy nie będzie obsługiwał technologii ray tracingu w czasie rzeczywistym NVIDIA RTX, nie tylko podczas premiery, ale nawet w przewidywalnej przyszłości. Włoskie studio Kunos Simulazioni stojące za produkcją w odpowiedzi na konkretne pytanie na forach społeczności Steam potwierdziło, że gra nie otrzyma wsparcia NVIDIA RTX.

Jeden z programistów studia Kunos Simulazioni na pytanie dotyczące obsługi NVIDIA RTX odpowiedział – „Naszym priorytetem jest poprawa, optymalizacja i ewolucja wszystkich aspektów ACC. Jeśli po naszej długiej liście priorytetów poziom optymalizacji tytułu i dojrzałość technologii pozwoli na pełną implementację RTX, chętnie zbadamy możliwość, ale na razie nie ma powodu, aby kraść zasoby programistyczne i czas na implementację bardzo niskiej liczby klatek na sekundę.

Takie posunięcie twórców jest znaczące, ponieważ Assetto Corsa Competizione pojawiał się na jednym z plakatów RTX i znalazł się na początku listy NVIDIA dotyczącej opracowywanych dla Ray Tracingu gier. Swoją drogą czy uważacie, że twórcy najnowszej Assetto Corsa słusznie postąpili oraz czy w waszych komputerach siedzi karta RTX gotowa na nowe tytuły Ray Tracing?

 

O użytkowniku Grzegorz Szałas

Entuzjasta nowych technologii i założyciel portalu Tech Dice. Poza technologią uwielbiam dobry film, dawkę muzyki oraz aktywności na świeżym powietrzu.

Odpowiedz:

Lub

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Required fields are marked *

*