Home / Aktualności / gry / Wiedźmin 3: Dziki Gon patch 1.05 na PC już dostępny

Wiedźmin 3: Dziki Gon patch 1.05 na PC już dostępny

Wiedzmin 3 Dziki Gon patch 1-0-5

Zgodnie z obietnicą CD Projekt Red pracuje pieczołowicie, czego Wiedźmin 3: Dziki Gon patch 1.05 jest tego najlepszym dowodem.

Na pierwszy ogień pod względem poprawek i nowych funkcji poszły komputery PC, a Xbox One i PS4 zobaczą tą aktualizację w przyszłym tygodniu.

Wśród naprawionych błędów spośród wielu (pełna lista poniżej), wartym uwagi jest wyeliminowanie nieskończonego złota, które można było uzyskać zabijając w grze krowy.

Jeżeli jesteście ciekawi co wspomniana aktualizacja wprowadza, zachęcamy do lektury po uprzednim zaopatrzeniu się w napoje i przekąski.

Wiedźmin 3: Dziki Gon patch 1.05 changelog:

  • Poprawka wyeliminowująca możliwość nieskończonego odradzania się.
  • Ulepszona dystrybucja punktów doświadczenia po ukończeniu zadań o trudności niższej niż poziom gracza.
  • Sprzedawcy w grze oferują teraz więcej rzeczy w tym rodzajów broni.
  • Unormowanie cen map oferowanych przez sprzedawców w grze.
  • Jaśniejsze używanie diagramów tworzenia broni (crafting diagrams).
  • Poprawka błędu powodująca manipulację cenami przez graczy a w szczególności zbieraniu muszli i sprzedawaniu perł w nich znalezionych po wyższej cenie.
  • Zwiększona różnorodność rzeczy znajdowanych w skrzyniach w grze.
  • Zwiększona różnorodność rzeczy oferowanych w sklepach w grze.
  • Sklepy sprzedają teraz tylko bronie o poziomie gracza lub od niego wyższym.
  • Zmniejszona ilość monet znajdowanych w skrzyniach i po pokonaniu potworów.
  • Kilkukrotna próba medytacji po zabiciu krów mająca na celu zdobycie złota w grze powoduje pojawienie się Czorta (bestii poziomu 27) będącego zabezpieczeniem przed oszukiwaniem.
  • Poprawka błędy, która poprzednio uniemożliwiała upgrade kamieni runicznych do wyższego poziomu.
  • Zmniejszony okres oczekiwania na odrodzenie się niektórych grup obiektów.
  • Zablokowanie interakcji Wiedźmina ze świecami umieszczonymi koło skrzyń i innych otwieranych obiektów.
  • Poprawiona płynność ruchów kamery.
  • Poprawki związane z jazdą na koniu.
  • Poprawka błędu uniemożliwiającego unikanie strzał bądź pocisków z dalszej odległości.
  • Poprawka błędów występujących w społeczności związanej z grą.
  • Poprawki związane z systemem walki.
  • Poziom zdrowia zmniejsza się gdy toksyczność jest większa od 80%.
  • Poprawka błędy powodującego niemożliwość wspięcia się czasami na konia.
  • Poprawka ruchów Geralta, szczególnie podczas pływania
  • Poprawka błędu powodującego pociągnięcie Geralta przez tonącą łódź gdy mierzył on ze swojej kuszy.
  • Poprawa błędów związanych z regeneracją zdrowia.
  • Poprawka błędu powodująca przypadkowe blokowanie niektórych czynności podczas grania.
  • Poprawa błędów w wyświetlaniu podpowiedzi.
  • Dodanie kilku funkcji dla osób nie rozpoznających kolory, które mogą być włączone w Ustawieniach > Rozgrywka. Poprawa widoczności dróg, śladów, tropów.
  • Dodatkowe poprawki błędów występujące przy używaniu alt + tab.
  • Poprawka eliminująca błąd przy zamykaniu gry gdy brak było zainstalowanego XAUDIO.
  • Lepsza stabilizacja gry oraz zwiększona wydajność.
  • Wyeliminowanie zawieszania się gry przy odczycie stanu gry w niektórych przypadkach.
  • Ciri nie może już odblokować punktów szybkiego przemieszczania się.
  • Poprawione zachowanie łodzi i przy żeglowaniu patrząc z dalszej perspektywy.
  • Lepsza wydajność w niektórych scenach oraz przy filmikach w grze.
  • Eliminacja błędu powodującego migotanie nieba i chmur w niektórych konfiguracjach sprzętowych.
  • Poprawa błędu umożliwiająca Wiedźminowi przechodzenie przez ściany na rybim rynku w Novigradzie.
  • Wyeliminowanie powtarzającego się dźwięku w GUI.
  • Dodano zdarzenie niedaleko Kaer Gelen, które mogło powodować, że gracz był uwięziony wewnątrz budynku.
  • Poprawa skalowania niektórych elementów GUI i HUDa.
  • Szereg udoskonaleń w graficznym interfejsie użytkownik (GUI).
  • Poprawa wyrównania ekranu przy aspektach 21:9, 4:3 i 5:4 screen.
  • Blokada wyświetlania wiadomości „Urządzenie wprowadzania zmienione” oraz dodane opcje zabezpieczenia pomocy podczas walki i etykiet nad obiektami nie kontrolowanymi przez gracza.
  • Dodane informacje i powiadomienia o nowych dodatkach dostępnych do gry.
  • Poprawa błędu powodującego nie wyświetlanie się niektórych formuł alchemicznych przy używaniu formuł poziomu pierwszego.
  • Poprawy mapowania klawiszy.
  • Nowy filtr dla alchemii i tworzenia przedmiotów.
  • Poprawa błędu powodującego nie ładowanie się ścieżki muzycznej w niektórych lokalizacjach gry.
  • Poprawa błędu powodującego niemożliwość interakcji z niektórymi obiektami w zadaniu Pyres of Novigrad.
  • Eliminacja błędu powodującego brak możliwości biegania Geralta po wykonaniu zadania Wandering in the Dark.
  • Wyeliminowanie błędu blokującego możliwość rozmowy Octo po wykonaniu misji Lord of Undvik.
  • Zmniejszona ilość odradzania się sługusów dzikiego gonu podczas questu Fleeing the Bog.
  • Poprawka błędu powodującego możliwość spadania Keiry pod ziemię w misji Wandering in the Dark.
  • Poprawka błędu uniemożliwiającego aktywację portalu w misji Wandering in the Dark.
  • Poprawa błędu, który powodował, że gracz nie mógł rozmawiać lub oddziaływać na niektóre obiekty.
  • Poprawka eliminująca błąd uniemożliwiającego pewne czynności po queście Carnal Sins, Master of the Arena.
  • Eliminacja długiego ładowania się misji King’s Gambit
  • Poprawki błędów w zadaniach Count Reuven’s Treasure, Unpaid Debt, The Oxenfurt Drunk, Shrieker, Swords and Dumplings.

Dziękujemy za cierpliwość i gratulujemy wytrwałości. Jeśli dotarliście aż do tego punktu, to znaczy że bardzo jesteście zaangażowani w rodzimą produkcję. Przebrnięcie przez wszystko co patch 1.05 poprawił to nie lada wyzwanie.