Home / Aktualności / gry / Titanfall 2 Multiplayer Tech Test – pierwsze wrażenia

Titanfall 2 Multiplayer Tech Test – pierwsze wrażenia

Titanfall 2 Multiplayer technical test

Titanfall 2 Multiplayer Tech Test jest już praktycznie za nami, a kolejny już lub dopiero za tydzień. Nam udało się przyjrzeć nadchodzącej produkcji studia Respawn Enterntaiment na konsoli Xbox One.

Jak na test techniczny jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni, bowiem dzięki niemu mogliśmy się przekonać jak naprawdę wygląda sama gra, oraz jak sprawują się serwery przy dosyć sporym obciążeniu graczami. Niemniej jak informowali sami twórcy oraz zgodnie z naszymi podejrzeniami w grze jest nadal kilka bugów, aczkolwiek nie powodujących dyskomfortu przy graniu – więcej o tym poniżej.

Jak uprzednio informowaliśmy, Titanfall 2 Multiplayer Tech Test w tym tygodniu oferuje jedną mapę BoomTown, dwie klasy tytanów  Ion i Scorch, a także jeden z trzech trybów rozgrywki obejmujący Bounty Hunt, 5v5, Pilots vs. Pilots oraz 8v8. Naszym zdaniem wszystkie trzy są ciekawe i oferują unikalne wrażenia podczas gry. Liczba odblokowanych broni ogranicza się do kilku z każdego rodzaju, a możliwość uzyskania większej jej ilości podczas testów może okazać się trudna lub nawet niemożliwa.

Pierwszy z dostępnych podczas tego testu jest Bounty Hunt czyli rozgrywka 5 na 5, w której otrzymujemy punkty za wyeliminowanego wroga, oraz które  mogą dodatkowo być powiększone jeśli „zaklepiemy” je w wyznaczonym miejscu. Grać możemy zarówno pilotami jak i tytanami, do których musimy oczywiście dotrzeć. Limit czasu 15 minut.

Amper Hardpoint to z kolei rozgrywka 6 na 6 typu capture the flag (zdobycie flagi), a dokładnie przejęcie wyznaczonego punktu. Limit czasu to 10 minut. W tym trybie istnieje tak jak poprzednio możliwość uzyskania większej ilości punktów. Trzecią ewentualnością w rozgrywce sieciowej jest Pilots vs Pilots – rozgrywka 8 na 8 trwająca 10 minut i obejmujaca wyłącznie pilotów (Tytani są w niej niedostępni).

Titanfall 2 Multiplayer technical test 02

Zasady rozgrywki są dosyć proste i wyjaśnione po krótce w opisach przy wyborze danego typu. Po zakończeniu typowej fazy w danym trybie, następuje tzw. podsumowanie, w którym przegrana drużyna musi ewakuować się do statku, zaś zwycięzca ma za zadanie ich ścigać czy nawet zniszczyć owy transporter powietrzny. Po wszystkim następuje podsumowanie oraz przydział punktów doświadczenia, leveling up itd.

Płynność grafiki (szczególnie jak na konsole Microsoftu) jest naprawdę dobra. Testy nie wykazały żadnej czkawki, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Podobnie było z oprawą dźwiękową, której jakość stoi na wysokim poziomie.

Rozpoczynając lub przypominając sobie TitanFall warto skorzystać z opcji Treningu, który pokazuje podstawowe zalety gry jak również zapoznaje graczy  ruchami, bronią itp. Niemniej jednak właśnie tu doświadczyliśmy kilku błędów, głównie przy wyświetlaniu informacji o czasie w jakim przebiegliśmy trenowany odcinek czy wyborze niedostępnej broni (zdjęcia poniżej).

Podczas testu (oraz pewnie w pełnej, finalnej wersji gry) można wyposażyć swojego zawodnika. Wśród dostępnych opcji są granaty, bronie (w teście są to broń typu Assault Riffle, Submachine Gun, Light submachine gun, Sniper riffle, shotgun oraz granatnik). Drugorzędna broń to wyrzutnia przeciw tytanom – bardzo przydatny ekwipunek. Bardzo przydatne te jest oznaczenie miejsca śmierci zawodnika na mapie. Poza możliwością dostosowania ekwipunku, producent gry zastosował ustalony ekwipunek, szczególnie pomocny mniej doświadczonym graczom.

Titanfall 2 Multiplayer technical test 12

Networks to z kolei miejsce, które bez wątpienia można by nazwać klanami lub grupami. Umożliwiają one dołączenie do konkretnego serwera bazując np. na lokalizacji, ilości graczy itp.

Tak zatem wyglądała w naszych oczach pierwsza faza testów gry Titanfall2. Jesteśmy po niej bardzo pozytywnie nastawieni, z niecierpliwością oczekując przyszło tygodniowego testowania, w tym nowych map. A co wy myślicie o tej grze oraz czy udało wam się do tych testów przystąpić. Jesteśmy ciekawi waszej opinii.

O użytkowniku Grzegorz Szałas

Entuzjasta nowych technologii i założyciel portalu Tech Dice. Poza technologią uwielbiam dobry film, dawkę muzyki oraz aktywności na świeżym powietrzu.