Home / Aktualności / gry / The Division – wyjaśniamy misje „Znajdź i zniszcz” oraz nowości w patchu 1.2

The Division – wyjaśniamy misje „Znajdź i zniszcz” oraz nowości w patchu 1.2

 

Patch 1.2 The Division wyjasnienia

Rozszerzenie 1.2 do The Division wylądowało dwa dni temu, a wraz z nim misje „Znajdź i zniszcz”, Cele wysokiego ryzyka oraz związany z tym lepszy loot (bronie, wyposażenie itp.). Zapewne jednak, nie każdy gracz zacierający ręce na ten kolejny darmowy dodatek do gry wie, z czym on się wiąże, jak zdobyć potrzebną w nim walutę Target Intel oraz inne rzeczy, które się w nim znalazły.

 

Misje Znajdź i zniszcz”

 Aby w ogóle móc myśleć o misjach tego typu należy osiągnąć poziom 30, czyli najwyższy poza Dark Zone poziom doświadczenia naszego agenta. Po tym musimy ukończyć wszystkie misje główne i poboczne w danym okręgu (Times Square, Midtown East, Turtle Bay, itp.). Po tym w „dziuplach” w danym okręgu pojawią się misje Znajdź i zniszcz”.

Znajdź i zniszcz” to misje, w których możemy zdobyć mową walutę w grze a dokładnie Target Intel. Za pomocą tej waluty można z klei kupić zlecenia na misje, w których pojawią się Ważne cele (High Value Target). Wtedy już pozostanie nam wyeliminować trzy wyznaczone grupy celów w danym okręgu oraz odebranie jednej jednostki Target Intel. Jednostki Target Intel dla nieświadomych można znaleźć w sakiewce (pouches). 

Aby zdobyć jeszcze większą ilość jednostek należy ukończyć misje oznaczone jako „Krytyczne”. Gdy już to nam się uda, należy udać się do danej dziupli (Safe house) i odebrać nagrodę ( powinniśmy uzyskać 3 + 2 bonusowe), a ponadto broń lub inną rzecz wysokiej klasy (High End). Po tym wszystkim powinniśmy być gotowi na Ważne cele.

 

Ważne Cele

Ważne Cele (High Value Targets) to zlecenia otrzymywane od dziennego lub tygodniowego oficera w naszej bazie głównej. Za owe zlecenia przyjdzie nam zapłacić od 5 do 40 jednostek Target Intel, które zdobyliśmy wypełniając wcześniej opisane misje „Znajdź i zniszcz”.

Łącznie jest sześć misji dziennych oraz 4 tygodniowe, na które będziemy się mogli zdecydować. W zależności od rzeczy, które otrzymamy za ich wypełnienie (także od trudności) przyjdzie nam zapłacić np. 5 jednostek TI (misja Comodo Squad) lub 40 TI (misja wyeliminowania kapitana Bruce). Podczas gdy za tą pierwszą uzyskamy wysoko precyzyjną broń lub ekwipunek wyższej klasy (High End), tak druga da nam ponadto 50 kredytów Phoenix i skórkę na broń.

Na wykonanie dziennej misji z ważnymi celami mamy 24 godziny, a na tygodniowej – zgadliście, siedem dni. Przez ten czas możecie próbować je wykonać do skutku, jeśli wam się nie powiedzie za pierwszym razem. Gdy jednak ten okres upłynie, będziecie zmuszeni zapłacić jeszcze raz aby mieć kolejną ewentualność na zdobycie nagród.

Poza ważnymi celami, obaj oficerowie oferują tzw.misje „wysokiego ryzyka”. Co należy mieć na uwadze, to to, że są one zarówno droższe, a ponadto bardziej trudne. Niemniej jednak, za ich wykonanie otrzymamy rzecz poziomu 204 lub lepszą (Gear Score).

Gdyby z jakiś względów nie udało nam się wykonać takowej misji (np. upłynięcie wyznaczonego na nią czasu), będziemy musieli odwiedzić oficera zlecającego ją jeszcze raz w naszej bazie, a to z powodu, że wyznaczony cel mógł (i najprawdopodobniej tak się stanie) zmienić położenie.

 Aczkolwiek nie ma obostrzeń co do Gear Score dotyczącego tych misji, to należy wiedzieć, że jedynie jeden członek zespołu misi zapłacić jednostkami Target Intel za dostęp do danej misji.

 



Zdobycze otrzymane za wykonanie misji Ważnych celów

Za wykonanie misji „ważne cele” poza wspomnianymi wcześniej zdobyczami np. kredytami, rzeczami gracze otrzymają gwarantowane bronie lub rzeczy (High End). Jest to jeden z powodów, dla których warto takie misje wykonać.

  • Wykonując dzienną misję „Ważne cele” (High Value Target) otrzymamy 1 rzecz lub broń poziomu 182 (High End) lub z Gear Score 214  oraz szansę na coś poziomu 191. 
  • Wykonując tygodniową misję „Ważne cele” (High Value Target) otrzymamy 1 rzecz lub broń poziomu 182 (High End) lub z Gear Score 214  oraz szansę na jedną rzecz poziomu 214. 
  • Wykonując tygodniową misję „Wysokiego ryzyka” (High Risk Target) otrzymamy 1 rzecz lub broń poziomu 214 (High End) lub z Gear Score 214  oraz szansę na coś poziomu 240.
 
 
Wszystko powyższe kładzie nieco większy nacisk na grę pojedynczą, w związku z czym gracze zaangażowani w walki PvP w Dark Zone będą musieli nieco poluzować. Pod pewnym kątem jest to podwójnie dobre, gdyż gnębiących zwykłych graczy agentów nic chyba nie zastąpi.
 
Tak czy inaczej, te trzy zmiany, ponad dodatkową misję Incursion i możliwość przechwytywania ekstrakcji wprowadzają sporo dobrej zabawy, która nieco ucierpiała ostatnimi czasu. Właśnie dlatego, gracze, którzy nieco sobie odpuścili grę w The Division, powinni do niej wrócić, gdyż patch 1.2 do tej gry jest naprawdę warty uwagi.