Home / Aktualności / gry / Patch 1.03 do Wiedźmin 3: Dziki Gon wydany

Patch 1.03 do Wiedźmin 3: Dziki Gon wydany

Wiedzmin 3 Dziki Gon 01

CD Projekt Red, oddało dziś w nasze ręce patch do Wiedmin 3: Dziki Gon, adresujący problemy z rozgrywką, wydajnością grafiki jak i opcjami z nią związanymi dla wersji PC. W głównej mierze odczują to posiadacze kart graficznych NVIDIA, którym to polskie studio poświęciło nieco więcej czasu tym razem niż konkurencji.

Jak się dowiadujemy prace nad łatkami do konsolowych wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon są prowadzone równolegle. Domyślamy się zatem, że kłopoty z brakującymi zapisami stanu gry czy jej zawieszaniu się będą rozwiązane wkrótce zarówno dla PS4 jak i Xbox One.

Jeśli chcesie się dowiedzieć co zostało załątane przez , szczegóły poprawek znajdują się poniżej.

Patch 1.03 do Wiedźmin 3: Dziki Gon – lista zmian:

  • Poprawiona stabilność w grze oraz interfejs użytkownika (UI)
  • Poprawiona wydajność, w szczególności w scenkach oraz samej rozgrywce
  • Poprawki związane z odpowienim odwzorowaniem gęstości trawy oraz innych roślin (problemy powodowane były zmianą tego parametru)
  • Poprawa wydajności Nvidia Hairworks
  • Zwiększenie anizotropii tekstur do 16x w ustawieniach Ultra
  • Rozszerzenie ostrości przetwarzania obrazu z Włączone / Wyłączone do Wyłączone / Niskie / Wysokie
  • Właściwe odwzorowanie kropli krwi w wodzie po eliminacji przeciwnika
  • Poprawa błędu powodującego możliwość wytrzeliwania strzał w sprzymierzeńców
  • Poprawiona obsługa menu
  • Poprawione odzyskiwanie energii podczas biegania
  • Poprawiony błąd powodujący zawieszanie się wskaźnika myszy przy przeglądaniu mapy
  • Poprawa ogólna map
  • Poprawa reakcji klawiatury podczas wpisywania tesktu
  • Poprawa błędów w dialogach
  • Powrót Rostan Muggsa
  • Poprawa dźwięków w grze

 

Odpowiedz:

Lub