Home / Aktualności / Nowa aktualizacja do gry Cywilizacja VI wprowadza wsparcie DirectX 12

Nowa aktualizacja do gry Cywilizacja VI wprowadza wsparcie DirectX 12

cywilizacja-vi-dx12

Najnowsza gra studia Firaxis Games, Cywilizacja VI, która miała niedawno premierę, doczekała się nie tylko sporej pod względem objętości, ale również tego co wprowadza, aktualizacji.

Najnowsza aktualizacja jest niezmiernie ważna z uwagi na to, że wprowadza obsługę DirectX 12, który to powinien nie tylko wizualnie pomóc tej grze, lecz także pod względem wydajności, w tym renderowanie welowątkowe. Renderowanie takie jak się dowiadujemy potencjalnie powinno zwiększyć ilość klatek na sekundę, przynajmniej jeśli chodzi o komputery ze słabszymi procesorami, oraz przy mniejszych rozdzielczościach. Przyrost wydajności w Cywilizacji VI można sprawdzić, korzystając np. z wbudowanego w grę benchmarka.

Zmiany dotknęły zarówno sterowników AMD jak i NVIDII (w tym przypadku kart z rodziny Maxwell), tak więc upewnijcie się, że zaktualizujecie grę z serii Sid Meier’s aby wykorzystać jak najbardziej potencjał waszych kart.

Aktualizacja ponadto dodała nowe rzeczy do gry, nieco odświeżyła interfejs użytkownika, a ponadto sama rozgrywka doczekała się mniejszych lub większych usprawnień. Jeśli chodzi o nowe rzeczy, to Cywilizacja VI, a dokładnie aktualizacja do niej daje nowy scenariusz do mapy multiplayer ‚Kawaleria i Kanonady’, dwie nowe mapy z rodzaju czterolistnej koniczynki i sześcioramiennej śnieżynki. Jak podaje wzmianka na stronie Firaxis Games dedykowanej grze, nowe tryby i mapy mają spowodować zwiększoną ilość konfliktów, a co za tym idzie podnieść grywalność.

Lista pozostałych zmian jest dosyć długa, więc po szczegóły odsyłamy na stronę Cywilizacji VI.

O użytkowniku Grzegorz Szałas

Entuzjasta nowych technologii i założyciel portalu Tech Dice. Poza technologią uwielbiam dobry film, dawkę muzyki oraz aktywności na świeżym powietrzu.