Home / Aktualności / Konkurs fotograficzny z NVIDIA Ansel i Mass Effect: Andromeda

Konkurs fotograficzny z NVIDIA Ansel i Mass Effect: Andromeda

NVIDIA Ansel konkurs 02

Firma NVIDIA ogłosiła międzynarodowy konkurs fotograficzny, który umożliwia fanom gry Mass Effect: Andromeda w wersji PC zweryfikować swoje umiejętności artystyczne tworząc zdjęcia za pomocą NVIDIA Ansel, innowacyjnej metodzie wykonywania zrzutów ekranu w grach. Przyjmowanie prac potrwa do 14 maja 2017 roku.

Aby wziąć udział w zabawie, należy wykonać zdjęcie we wspomnianej powyżej grze za pomocą narzędzia NVIDIA Ansel, zamieścić je w serwisach Facebook lub Twitter z hashtagiem #SHOTWITHGEFORCEGTX i #MASSEFFECT oraz znacznikiem @NVIDIAGeForce.

Główna wygrana to unikalny komputer inspirowany grą Mass Effect: Andromeda, a nagrodami pocieszenia za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca są karty graficzne GTX 1080 Ti. Zwycięskie prace zostaną opublikowane na stronie GeForce.com w postaci tapet na pulpit monitora. Poniżej prezentujemy konfigurację wspomnianej przed chwilą nagrody głównej.

NVIDIA Ansel konkurs 01
NVIDIA Ansel to innowacyjna metoda wykonywania zrzutów ekranu w grach. Działa  ona jak aparat fotograficzny, który potrafi uchwycić najciekawsze momenty rozgrywki w sposób, który do tej pory nie był możliwy do uzyskania. W tytułach obsługujących Ansel gracze mogą ustawić wirtualny aparat pod dowolnym kątem, zastosować filtry, wykonać zdjęcia w superrodzielczości, a nawet przechwytywać obrazy o 360-stopniowym polu widzenia do obejrzenia na telefonie komórkowym, komputerze lub za pośrednictwem zestawu VR. 

Jeśli zaś chodzi o samą technikę NVIDIA Ansel jest wykorzystywana w wielu grach np. ARK: Survival Evolved, Conan Exiles, Dishonored 2, For Honor, Kona, Mass Effect: Andromeda, Mirror’s Edge Catalyst, Obduction, Paragon, Snake Pass, Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, War Thunder, Watch Dogs 2, Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz The Witness.

To nie wszystkie tytuły, bowiem już wkrótce trafi ona do najnowszych pozycji takich jak Lawbreakers. Kod tej funkcji jest zaimplementowany w silnikach Unity Engine oraz Unreal Engine.

Źródło: NVIDIA

O użytkowniku Łukasz Szałas

Pasjonat motoryzacyjny i komputerowy. Wieloletnia praktyka w konfiguracji zestawów komputerowych poparta dogłębną wiedzą z zakresu informatyki.

Odpowiedz: