Home / Aktualności / Destiny 2: dużo akcji, wyraziste postaci i różnorodność zadań czyli wrażenia po prezentacji gry

Destiny 2: dużo akcji, wyraziste postaci i różnorodność zadań czyli wrażenia po prezentacji gry

Destiny 2 Clyde
Studio Bungie i wydawca Activision przedstawiło wczoraj po raz pierwszy rozgrywkę w Destiny 2 ogólnoświatowej publiczności oglądającej transmisję na żywo z wydarzenia zaaranżowanego w hangarze odrzutowców w Hawthrone, w Kaliforni. Destiny 2 to kontynuacja ogólnoświatowego przeboju – Destiny, gry akcji FPP, która przedstawiła graczom ogromnej skali przygodę, w której stawką było ocalenie ludzkości przed anihilacją. Gra zaoferuje też graczom nowe sposoby na wspólną rozgrywkę dzięki funkcji “Gier z przewodnikiem”

Transmisja ukazała rozmaitość elementów i podejmowanych w grze zadań, począwszy od pełnej dramaturgii misji otwierającej kampanię i stawiającej graczy w sytuacji, gdzie pozbawieni mocy muszą walczyć o przetrwanie, podczas gdy ich dom legł w gruzach. Następnie przedstawione zostały szczegóły społecznościowych i kooperacyjnych aspektów gry – w tym zupełnie nowej funkcji “Gier z przewodnikiem” – ukazując przy okazji całkiem nowe rejony gry. Od 8 września gra dostępna będzie na PlayStation 4 z czasowo ekskluzywną zawartością*, Xbox One (odpowiednia subskrypcja PlayStation Plus lub Xbox Live Gold będzie wymagana dla pełnego doświadczenia gry), oraz – po raz pierwszy – na PC. W tej ostatniej wersji gra dostępna będzie jako pierwszy opracowany zewnętrznie tytuł dostępny w formie cyfrowej przez Battle.net, serwis gier online Blizzard Entertainment.

W transmisji dostępnej na całym świecie w czterech różnych językach podkreślono fakt, iż gra zapewni świeży start wszystkim graczom bez konieczności gry czy zapoznawania się z historią poprzedniczki. Fabuła Destiny 2 pozwoli wszystkim cieszyć się heroiczną, ukazaną z kinowym rozmachem podróżą, tak w pojedynkę, jak i z przyjaciółmi.

Ważnym elementem pokazu było ogłoszenie wspomnianej już funkcji „Gier z przewodnikiem”, która ułatwi każdemu graczowi dostęp do największych, a więc i najbardziej lukratywnych zadań, jakie gra ma do zaoferowania. Funkcja to pozwala samotnym graczom na łatwe nalezienie partnerów, by wspólnie cieszyć się rozgrywką w Destiny 2 i zdobywać nagrody, takie jak broń czy zbroje. Osoby, które wzięły udział w pokazowej rozgrywce, otrzymały też możliwość przetestowania zupełnie nowego trybu rywalizacji wieloosobowej zwanego „Odliczaniem”, a także w trój-osobowych zespołach zmierzyły się z zadaniami, jakie stawia przed śmiałkami nowa mapa zwana “Odwróconą Iglicą”.

Destiny 2 01

W Destiny 2 upadł azyl ludzkości, jakim było ostatnie bezpieczne miasto na Ziemi, a jego ruiny okupuje nowy, potężny wróg wraz ze swą elitarną armią znaną jako Czerwony Legion. Każdy z graczy stworzy swą postać zwaną „Strażnikiem”, jednego z wybrańców chroniących ludzką rasę. Wcielając się w Strażników, w Destiny 2 gracze staną przed zadaniem opanowania nowych umiejętności, zdobycia potężnych broni, zjednoczenia sił strzegących miasta i wspólnego uderzenia w przeciwnika, by odzyskać stracony dom.

„Destiny stało się przełomową, nową marką z ogromną światową społecznością pasjonatów. Dzisiaj oferujemy graczom pierwsze spojrzenie na rozgrywkę z Destiny 2” – oświadczył CEO Activision, Eric Hirshberg. – „Destiny 2 ma niesamowitą historię, charakterystycznego antagonistę, wspaniałe postaci, z którymi chcesz wyruszyć na epicką przygodę w ramach doskonałego gameplayu, z którego znane jest Destiny. Razem z naszymi partnerami z Bungie uważnie słuchaliśmy naszej społeczości i rozważnie dodaliśmy innowacje, które czynią grę szerzej dostępną dla różnych typów graczy”.

CEO Bungie, Pete Parsons, powiedział „To bardzo ważny, przełomowy moment dla naszego studia, a nie dotarlibyśmy do niego bez stałego wsparcia naszych partnerów z Activision, Sony, a obecnie też Blizzarda”. Następnie dodał: „Nasza wspaniała społeczność graczy była z nami na każdym etapie podróży. Przy pracy nad sequelem nasz zespół dokłada wszelkich starań, by w uniwersum gry odnaleźli się bez trudu tak powracający, jak i nowi Strażnicy, a każdy gracz znalazł dla siebie coś zgodnego z jego osobistym stylem i preferencjami. Przygotowaliśmy fascynujące miejsca, przygody i wciągającą rozgrywkę do odkrycia przez grających solo, w kooperacji czy też spełniających się w rywalizacji”.

„Sami będąc fanami Destiny, byliśmy bardzo podekscytowani wieścią, że kolejna część gry zmierza na PC” – powiedział Mike Morhaime, CEO i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Cieszymy się wspierając Destiny 2 jako pierwszą nie stworzoną przez Blizzard grę na naszej platformie. Sami nie możemy się doczekać, by dołączyć do innych Strażników w wielkiej walce przeciwko Czerwonemu Legionowi”.

Destiny 2 boss

O użytkowniku Grzegorz Szałas

Entuzjasta nowych technologii i założyciel portalu Tech Dice. Poza technologią uwielbiam dobry film, dawkę muzyki oraz aktywności na świeżym powietrzu.