Home / Aktualności / Carmageddon: Reincarnation już 27 marca na platformie Steam

Carmageddon: Reincarnation już 27 marca na platformie Steam

Carmageddon Reincarnation 01
Carmageddon: Reincarnation
 ma pojawić się już 27 marca na platformie Steam w formie wczesnego dostępu. Wskrzeszenie legendarnego Carmageddona stało się możliwe dzięki projektowi Kicstarter, który zapoczątkował pomysł tej gry w lipcu 2012 roku. Już wtedy pomysłodawca czyli studio Stainles Games zdołał zebrać ponad 625 tysięcy dolarów na produkcję gry, by zamknąć ją całkowitą sumą 3,5 miliona.

Fani gry Carmegeddon, którzy czekali jedyne 17 lat na to aby ponownie zagrać w kontynuację tej gry, gdzie można otrzymać punkty za przechodniów oraz niszczenie innych pojazdów ujrzeli w końcu światełko w tunelu. Wydawca a za razem producent gry zapowiada niezmierne ilości krwi, latających organów i szaleństwa.

Developer z brytyjskiego studia we współpracy z inwestorem i współzałożycielem Lesem Edgarem ze studia Bullfrog poinformował w marcu zeszłego roku, że ich produkcja Carmageddon: Reincarnation trafi zarówno na Xbox One, PlayStation 4 jak i systemy PC, Mac i środowisko Linuksa.

Wersja Carmageddona, która pojawiła się na urządzenia mobilne już zasygnalizowała popyt na tą grę i jej przyszły sukces. Łączna ilość w jakiej pobrano tą grę na smartfony i tablety przekroczyła 3 miliony (iOS oraz Android).

Odkąd studio zajmujące się rozwojem gry Carmageddon: Reincarnation poinformowało o swoich planach wersji alpha i jej dostępności na platformie Steam, wszyscy którzy wsparli tą grę poprzez projekt Kickstarter otrzymali wiadomość o tym iż dostaną oni wszystkie dodatki do tej gry jakie kiedykolwiek zostaną wydane. W wersji tej jak podaje Stainles Games gracze otrzymają jeszcze więcej zabawnych sytuacji, emocji, zniszczeń a także krów niż dotychczas,

Jeśli jesteście wśród tych, którzy zapłacili co najmniej 15 dolarów za kopię gry, możecie się cieszyć bowiem ten wydatek zaoszczędzi wam trochę pieniędzy na dodatki do tej niezmiernie ciekawie zapowiadającej się gry. To dało przewagę w postaci dwóch tygodni nad zwykłymi nabywcami gry poprzez wczesny dostęp na Steam.