Home / Aktualności / Assassin’s Creed: Unity patch 4 – 7 GB łatka gotowa do pobrania dla PS4 i Xbox One

Assassin’s Creed: Unity patch 4 – 7 GB łatka gotowa do pobrania dla PS4 i Xbox One

Assasins Creed Unity patch 4
Assassin’s Creed: Unity patch 4został w końcu udostępniony po małej czkawce panów z Ubisoftu. Odkładając na bok powody, które tym kierowały należy się cieszyć iż łatka ta już jest z nami, oraz że zaadresuje ona kluczowe problemy z grą.

Jednak uśmiech na twarzy pojawi się tylko o konsolowców w tym PlayStation 4 oraz Xbox One, gdyż posiadacze pecetów będą musieli poszekać około tygodnia zanim zatopią swoje żeby w tym patchu.

Naprawa błędów w grze to jedno, wyssanie kolejnych 7 GB z wcale nie aż tak pojemnych dysków 500 GB konsol to drugie. Jednak posunięcie takie okazało się konieczne i pociągneło za sobą poprawki w grafice Paryża, które w niektórych przypadkach musiały być zastąpione na nowe.

Z napływających do nas informacji wynika, iż Assassin’s Creed: Unity na konsolę Xbox One osiągnął rozmiar 40 GB a sama gra musiała zostać pobrana ponownie, zamiast samej aktualizacji. To z pewnością nie jest tym czego część graczy oczekiwała.

Assassin’s Creed: Unity patch 4 – changelog

Stabilność, wydajność gry i zapis stanu gry

  • Wyeliminowanie zawieszania się gry zarówno w kampani jak i trybie co-op
  • Optymalizacja i poprawa błędów mająca na celu lepszą wydajność gry
  • Naprawa błędów podczas zapisu stanu gry w CompanionApp w menu głównym (utrata danych)
  • Eliminacja błędów spowodowana listą kontaktów (zawieszanie się gry). Możliwość zaspisu powinna teraz działać bez problemów.

Gameplay (nawigacja, walka, tryb ukrywania się)

  • Poprawa różnych błędów związanych z poruszaniem się postaci
  • Eliminacja problemów z otwieraniem skrzyń
  • Poprawione błędy z wyświetlaniem stogów siana

Postacie, AI oraz tłumy

  • Poprawa wyświetlania różnych postaci, tłumów błędów z NPC

Tryb sieciowy, matchmaking, połączenie z serwerami i powielanie obiektów

  • Poprawa błędów pojawiających się podczas tworzenia własnych rozgrywek (matchmaking) oraz łączenia z serwerami zarówno w rozgrywce jak i przy jej rozpoczynaniu
  • Poprawa błędów z czatem głosowym
  • Poprawa błędów dołączania do gry
  • Poprawa błędów związanych z replikowaniem (powielaniem) obiektów zarówno u hosta jak i klientami
  • Poprawa błędów związanych z rankingiem gracza oraz trybem co-op i przyznawaniem nagród
  • Poprawa błędów związanych z kredytami Helix
  • Poprawa błędów z ‚Moim klubem’

Menu i indormacje HUD

  • Poprawa błędów z ikonami HUD oraz informacjami wyświetlanymi na mapach
  • Poprawa błędów związanych z uruchamianiem się poszczególnych funkcji gry
  • Poprawa różnych błędów z powiadomieniami

Ustawienia misji (kampania, tryb wieloosobowy co-op andside content)

  • Poprawa rzadko występujących błędów w kampaniach oraz trybie wieloosobowym co-op
  • Poprawa błędówz  NPC
  • Wyeliminowanie błędów związanych ze znikaniem logów w niektórych zadaniach pobocznych

Świat i grafika 3D

  • Poprawa błędów ze wchodzeniem na siebie postaci i grafiką 3D
  • Wyeliminowanie błędów związanych ze spadaniem gracza w przepaść bez dna
  • Wyeliminowanie błędów związanych z brakiem poszczególnych tekstur

Zmiany dotyczące wersji PC

  • Wyeliminowanie błędów przy wychodzeniu do systemu przy akceptowaniu zaproszenia do ‚Klubu’
  • Wyeliminowanie błędów związanych z TXAA
  • Wyeliminowanie błędów związanych z PCSS
  • Wyeliminowanie błędów związanych z teksturami NPCs
  • Wyeliminowanie błędów związanych z czarnymi teksturami MSAA-4x, MSAA-8x oraz TXAA
  • Strzałka w prawo może być teraz stosowana jako hotkey
  • Poprawa kluczowych błędów związanych z interfejsem użytkownika