Home / Konsole / Assasin’s Creed Syndicate patch 1.10 i 1.11 – pierwsze koty za płoty z poprawkami

Assasin’s Creed Syndicate patch 1.10 i 1.11 – pierwsze koty za płoty z poprawkami

Assasins Creed Syndicate

Najnowsza odsłona flagowej produkcji studia Ubisoft, a mianowicie Assasin’s Creed Syndicate ledwo co zadomowiła się na komputerach i konsolach, a tu dowiadujemy się, że patch 1.10 oraz 1.11 pojawiła się na te ostatnie (łatek z szeregiem poprawek i ulepszeń).

Wśród najbardziej kluczowych warto wspomnieć o poprawie stabilności i wydajności gry, poprawki dotyczące dźwięku, walki czy te związane z systemem gry.

Jak widzicie patch 1.10 i 1.11 do Assasin’s Creed Syndicate posiada sporą dawkę usprawnień, co po wpadce z Assasin’s Creed Unity nikogo chyba nie dziwi. Swoją drogą mamy nadzieję, że nie były one dla was aż tak uporczywe, że nie zaprzestaliście grać w tą grę.

Stabilność i wydajność

  • poprawa stabilności i wydajności gry

Dźwięk

  • Poprawiono brakujące dźwięki na początku filmiku misji „zupełnie obcy”
  • Naprawiono niektóre trwałe dźwięki podczas gry
  • Poprawiono błędnie odtwarzane pliki audio

Walka

  • Naprawiono problem, w rzadkich przypadkach, gracz nie był w stanie zaatakować po naciśnięciu przycisku walki
  • Naprawiono problemy gdzie animacja nie pasowała do broni / reakcji
  • Poprawiono animację przesunięcia na ruchomych platformach
  • Nprawiono problemy z zabijaniem wielu przeciwników
  • Naprawiono problemy z kamerami podczas walki
  • Naprawiono błąd, w której broń głównego bohatera znika po wykańczającym ruchu, jeśli on lub ona była w trybie ukrycia przed walką

Zadania

  • Naprawiono błąd, gdzie pętla de-synchronizacji mogła wystąpić w misji „Zmiana planów” podczas ewakuacji w misji
  • Naprawiono błąd, w którym gracz może utknąć jeśli de-zsynchronizowanie nastąpiło tuż po zamachu Lucy Thorne w dotyczącej jej misji
  • Naprawiono błąd, gdzie niektórzy nędznicy nie są w okolicach twierdzy Gangu
  • Naprawiono problemy z filmikami, w której gracz lub niektóre rekwizyty były przesunięcie lub ich brakowało
  • Naprawiono problemy z celami
  • Naprawiono problemy z szybką podróżą

Zachowanie

  • Naprawiono problemy z nawigacją w konkretnych miejscach
  • Naprawiono problemy z kamerą podczas nawigacji
  • Naprawiono niektóre problemy interakcji z obiektami nie kontrolowanymi przez użytkownika (NPC)
  • Poprawiono problemy powodujące, że gracz byłyby w stanie korzystać z narzędzi, gdy nie powinien

Pojazdy

  • Naprawiono problemy, w której gracz mógł utknąć między pociągiem a peronami stacji kolejowej
  • Naprawiono usterkę kamery, podczas przebywania gracza w pojeździe
  • Naprawiono problemy przeładunkowe z pojazdów
  • Naprawiono problemy kolizji z innymi pojazdami
  • Naprawiono problemy nawigacyjne w pojazdach

Sztuczna inteligencja (AI/NPC)

  • Naprawiono problemy, gdzie NPC mogą mieć problemy z animacjami
  • Naprawiono problemy, gdzie NPC może stosować niewłaściwą reakcję
  • Naprawiono problemy nawigacyjne związane z NPC
  • Naprawiono problem w misji „Niezapomniana noc”, gdzie królewska gwardia nie może być zabita po dotknięciu fotowoltaicznej bomby
  • Naprawiono problemy, gdzie NPC mogą utknąć
  • Naprawiono błąd, gdzie tłum NPC się odrodzi po zostawieniu gry przez więcej niż 30 minut
  • Poprawiono kilka innych kwestii odradzania NPC

System gry

  • Naprawiono problemy z niektórymi trofeami
  • Naprawiono problemy dotyczące zapisu / odczytu stanu gry
  • Naprawiono błąd, gdzie zamknięte na zamek drzwi mogą być otwierane bez wcześniejszego nabycia umiejętności otwieranie zamków II
  • Naprawiono kwestie, w których przedmioty / misje nie można było odblokować po spełnieniu wymaganych warunków

Świat / 3D / Menu / HUD

  • Naprawiono wyświetlanie informacji tekstowych
  • Naprawiono problemy z rekwizytami
  • Naprawiono problem zmiany języka w menu, które kasowały wszystkie ustawienia opcji
  • Naprawiono problemy, w których stan postępu w dzienniku nie pasował do rzeczywistego postępu
  • Naprawiono problemy z ikonami i dźwiękiem, których nie było lub były niewłaściwie
  • Naprawiono system podsumowania wiadomości  w misjach Animus Misja podsumowujące , które pokazywały się wtedy kiedy nie powinny
  • Naprawiono problemy przy wejściu / wyjściu z menu mapy